Mod Cheat Engine SWORD ART ONLINE:Memory Defrag

 

 

⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

🤝 SWORD ART ONLINE:Memory Defrag hack tool

↟↟↟↟↟↟↟↟↟↟↟↟

 


Opublikowany Data: 2017-01-24; język angielski; gatunki: Rozrywka; Zakup: Diament pamięci C; Uwielbiam tę grę, naprawdę to robię, szlifuję i przez połowę czasu dostaję to, co chcę, a druga połowa pracuje przez 3 godziny tylko po to, by wrócić jak 11+ tęczowe kryształy .... ale chciałem zapytać, jak wiem, że istnieją sposoby na zdobądź 5-gwiazdkową broń za darmo, a to są wydarzenia, ale nie każdy może zdobyć top 10 r nawet w top 5 w lobby, więc czy możliwe jest wydarzenie, które ludzie MUSZĄ WYPRACOWAĆ LUB ELSE, KTÓRE MOGĄ WYJŚĆ, mogą ewentualnie otrzymać 5 gwiazdek broń bo grałem przez rok plus teraz i mam kilka poziomów 100, może jak 20 r 30, ale nie 5-gwiazdkowa broń, nawet jeśli dostanę top 10 w lobby, to wciąż 2 i będziesz musiał zdobyć 5 razy, których nie wiem ile razy pokazuje zdarzenie, które reprezentuje te kryształy, ale nawet jeśli dostanę top 20, to 1 i wiem, że zajmie to może 4-5 miesięcy, aby zdobyć broń, ale znam wydarzenia prawdopodobnie zajmie 2-3 miesiące, więc ci, którzy są w pierwszej piątce, najprawdopodobniej osiągną to ... tak zręczni ludzie i dla mnie od 1-10 jestem jak 7, więc wiem na fakt, tak jak większość świata, który gra w tę wspaniałą grę, nie ma już więcej niż 3-4 kryształów zdarzeń ... co jest niefortunne; 1350,6 MB; Wersja: 1.31.1.

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej